Nederlands
Problemen met inloggen
Studenten
Hoe krijg ik toegang tot de studentenportal?
Je logt in door bij 'login' je studentnummer in te vullen (S12345) en bij wachtwoord je RU wachtwoord.
Ik heb de e-mail met mijn inlogcode en/of wachtwoord niet ontvangen. Wat nu?
Controleer het e-mail adres dat je in studielink geregistreerd hebt staan. Als dit klopt, kom dan langs bij de Centrale Studentenbalie. Neem je collegekaart of een ander geldig legitimatiebewijs mee.
Ik heb problemen met mijn wachtwoord of met inloggen. Wat nu?
Bekijk deze pagina met tips of neem contact op met de Centrale Studentenbalie.
Hoe kan ik mijn portal personaliseren?
Op deze pagina vind je tips hoe je dit kunt doen.
Medewerkers
Hoe krijg ik toegang tot de medewerkersportal?
Je logt in door bij 'login' je U-nummer in te vullen (U12345) of je E-nummer en bij wachtwoord je RU-wachtwoord.
Ik ben een nieuwe medewerker. Hoe kan ik inloggen?
Activeer eerst je account en log daarna in met je U-nummer en RU-wachtwoord.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar de pagina Reset wachtwoord om je wachtwoord te resetten. Lukt dit niet neem dan contact op met icthelpdesk@ru.nl
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dat?
Ga naar de pagina Wachtwoord wijzigen om je wachtwoord te wijzigen.
Ik heb mijn juiste inlogcode en wachtwoord ingevuld, maar toch kan ik me niet aanmelden bij de portal.
Neem contact op met portal@ru.nl